Keks torta

Kao kada smo bili mali....


Potrebno je:
  • 750gr keksa
  • 500ml mleka
  • 5 kasika brasna
  • 4 zumanca
  • 1 vanilin secer
  • 250gr putera
  • 300gr secera
  • 100gr crne cokolade
  • 2,5dl slatke pavlake
  • 4dl tople Nes kafe (sa mlekom)
Penasto umutiti zumanca sa sa 5 kasika brasna, vanilin secerom i malo mleka da dobijete glatku smesu bez grudvica (kao kada pravite puding).
Pola litre mleka stavite da provri pa sklonite sa ringle i umesajte smesu od jaja i brasna.
Vratite na vatru, smanjite temperaturu i mesajte dok se fil lepo ne zgusne.
Kada dobijete zeljenu gustinu ubacite kockice crne cokolade i promesajte dok se ne istopi.
Ostavite da se fil ohladi.
Posebno umutite penasto puter i prah secer pa ga dodajte ohladjenom filu od cokokolade.
Prelijte 2 kasike Nes kafe sa oko 4 dl toplog mleka pa umacite keks sa jedne i druge strane i redjajte na tacnu.
Odvojite 2 kasike fila od cokolade i putera pa ga umutite sa vec umucenom slatkom pavlakom.
Filujte keks i krem od cokolade dok ne utrosite sav keks a ostatak krema premazite sa strane i odozgo gotove torte.
Ukrasite je sa mesavinom fila i slatke pavlake.



10 коментара:

  1. baš tako...kao kad smo bili mali:))ovo je omiljena torta mog brata i jedna od retkih koje uopšte jede:))hvala što si me potsetila da je napravim i zovnem brata na tortu:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ova torta je idealna za one koji u principu ne jedu slatko. Bar je kod mene tako. Pozdrav! :)

      Избриши
  2. Анониман4. јул 2012. 13:55

    odlicna keks torta,toplo preporucujem...i zaista je kao ona sto smo jeli kad smo bili mali.Ja nisam neki majstor ali mi je super ispala iz prvog puta.

    ОдговориИзбриши
  3. Nostalgičan fini jednostavni kolač. Ja sam ga radila s čokoladnom glazurom. Isprobati ću ovako sa šlag kremom, baš krasno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  4. hvala da si mi dala ideju a i recept,odlican je! toplo peporucujem! Nada.pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Otkako sam nasla ovaj recept (prije mjesec dana) vec cetvrti put ga pravim i uvijek je dobar a jednostavan. Bas Vam hvala.

    ОдговориИзбриши
  6. Je l' nije neophodno da se ređa u kalupu ili može i na tacni?

    ОдговориИзбриши