Posna predjela

Ova dva predjela su od ove godine uvrstena u moj slavski meni i zaista sam prezadovoljna jer su ukusna a lako i brzo se spremaju.

Posne kuglice od kikirikija: ( Joja hvala :) sa malim izmenama)

Potrebno je:
  •  400 gr brasna
  • 250 gr margarina
  • 150 gr mlevenog slanog pecenog kikirikija + 50 gr celog zrna
  • 100 gr susama
  • 5 kasika piva
  • 1 kesica praska za pecivo
  • so 
Sve sastojke sjediniti u kompaktnu masu. Probati testo i po potrebi dodati soli. 
Praviti na dlanu male pljeskavice a na sredinu svake dodati ceo kikiriki. Zatvoriti i napraviti malu kuglicu. Svaku kuglicu uvaljati u malo prepecen susam koji ste izmesali sa morskom soli. Peci ih na oko 180C dok malo ne porumene.
Cuvati ih u zatvorenoj limenoj ili plasticnoj kutiji. 
Ja sam ih pravili 5 dana pre i bile su jos lepse nego prvog dana.



Brusketi sa Meksickom salatom
 Potrebno je za oko 1 kg salate:
  • 5 konzervi tunjevine sa meksickim sosom i crnim pasuljem
  • 1 struk praziluka
  • pola veze persuna
  • sok od pola limuna
  • 1 kasika mlevenih oraha

Salatu istresite iz konzerve i ocedite visak vode. Sjedinite je sa sitno seckanim (u supersecku) prazilukom, orasima, sokom od limuna i seckanim persunom. Po potrebi dodajte jos kukuruza secerca , soli i bibera.
Francuski hleb isecite na tanje kriske i zapecite u rerni. Na sredinu svakog stavite pripremljenu salatu pa ga ukrtasite komadicem  kiselog krastavca ili masline.




18 коментара:

  1. Odlicno.Svidja mi se ideja da moze da se spremi do 5 dana ranije.Ima li jos neki posni recept,koji moze ranije da se sprema?"Poginem"od spremanja u dva dana jer posno ne trpi "ranije".:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, i ja imam isti problem kao i vecina domacica koja sprema slavu. Drago mi je sto vam se svidja :)

      Избриши
  2. BRASNO A NE OBRADJUJE SE TERMICKI?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One se peku u rerni, nesmotreno od mene ali sam podrazumevala pa verovatno zato nisam ni napisala. Ispravila sam i izvinjavam se :)

      Избриши
    2. hahahaha nasalio sam se , ja sam musko pa mi bilo zanimljivo, izvinite

      Избриши
  3. Ja sam tek sada videla da si radila kuglice po mom receptu draga !! HVALA TI OD SRCA NA ISPROBAVANJU I POVERENJU !! kod nas su one nezaobilazne za praznike i svecanosti ali znam da ih napravim i ovako za grickanje , svi ih obozavamo :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na ideji i receptu. Kod nas su se odomaćile i sada ih već često pravim. Svi ih vole!

      Избриши
  4. Koliko kuglica ispadne sa ovim mjerama? Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sve zavisi koliko ih velike pravite. Recimo dvadesetak kom.
      Pozdrav!

      Избриши
    2. Hvala :) Pravim ih za Slavu,pa se nadam da cu pokupiti iste pohvale kao i vi :)
      pozdrav!

      Избриши
  5. odlicni recepti upravo pravim posne kuglice a bice i rolata

    ОдговориИзбриши