Kako se razvlace domace kore?

Znate sta - ako mogu ja, mozete i vi. Sasvim sam sigurna.
Stvarno se ne moze uporediti ovakav ukus pite, sa bilo kojim kupovnim korama.
Uopste nije tesko, vazno je samo da probate!



          Od malo manje od kilograma brasna (tip 500 meko) i hladne vode umesiti meko testo, tek toliko da se ne lepi za prste. Dodajte kasicicu soli.

  
            Kada se testo umesi (ne duze od 10 min), razvuce se malo sa oklagijom pa premaze uljem,
                  i ostavi da odstoji oko 20 min. Sto prekriti cistim pamucnim soljnjakom.


Razvuci polako prstima, malo po malo u krug. Ako se negde pocepa, nije vazno jer se to posle ne vidi.
   Ono sto ostane od testa na krajevima iseci nozem ili iskidati tako da ostane samo tanki deo kore.

                                                 
   Razvuceno testo malo poprskati uljem.


Staviti fil po zelji (ja sam pravila sa krompirom) sa jedne i druge strane kore, a sredina neka ostane slobodna.

                                    
       Urolati uz pomoc stoljnjaka jednu pa drugu stranu stranu.

     
Nozem preseci sredinu kore, da se dobiju dve iste.


                Podmazati okrugao pleh uljem i  uvijati u krug kao puzic pazljivo, jednu pa drugu koru.

            


Prijatno i uzivajte!

33 коментара:

  1. Анониман26. мај 2011. 14:18

    E svaka ti čast!
    Ovo su za mene španska sela, a tako volim da jedem ovakvu krompirušu!
    Izgleda stvarno super!
    Pozdrav!
    Dušica Zimonjić

    ОдговориИзбриши
  2. Nije uopste tesko, samo deluje dok ne probas...hvala Dusice :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман2. јун 2011. 05:30

    Ja samo moram da kažem da pita izgleda fenomenalno.
    Ali, mene su učili da se pita potkuhava sa mlakom vodom (brže odmekne tijesto)
    Kao i da se zajedno sa vodom doda i malo ulja (jufka se lepše razvlači i manje puca)
    Još jedan savet.
    Ako praviš burek-pitu sa mesom, u meso dodaj vode, da pita ne bi bila "suva"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je.Na ½ kg.mljevenog mesa jedna manja soljica za kafu mlake vode.

      Избриши
  4. Eto, svako ima neki svoj recept ili neki sastojak za uspesno razvlacenje domacih kora. Svako na kraju nadje neku svoju zlatnu sredinu, uostalom bitno je da se na kraju dobija jedna dobra pita!
    Hvala na savetima :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12. март 2012. 13:47

    svaka cast,mlada damo,ovo ni ja ne bih bolje napravila!samo napred!

    ОдговориИзбриши
  6. ovo izgleda fenomenalno!Odmah se bacam na pokusaj,ha,ha

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман11. март 2013. 17:13

    probacu da napravim pitu po tvom receptu. pozdrav

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17. март 2013. 09:01

    probala sam da napravim kore za pitu po tvom recptu....i uspelo je...puno ti hvala...pozdrav od Nene

    ОдговориИзбриши
  9. Super Neno, bas mi je drago i nadam se da ste uzivali a da tebi nije bilo mnogo tesko!
    Ppzdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман18. март 2013. 08:05

      uopste nije bilo tesko...nikada vise necu kupovati gotove kore...pozdrav...Nena

      Избриши
  10. Анониман29. март 2013. 13:31

    JORE SU MI SAVRSENE IZASLE. bOLJE SA HLADNOM VODOM. pozdrav gaga

    ОдговориИзбриши
  11. evo rekoh dosta mi je italijanske testenine (muz italijan) sad cu nesto rusticno nase, domace, i razvih pitu i uvih pitu od praziluka, onda jednu od krompira i luka, a evo se pece i jedna sa brokolima. sa prazilukom je superrrrr hvala na receptu!!!

    ОдговориИзбриши
  12. veceras cu da ga iznenadim i posluzim srpski pasulj i pitu! Bolje od toga, sta je!!! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Mislim da ce posle domaće pite i pasulja zaboraviti paste i testeninu :)
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман29. мај 2013. 13:32

    Pa ako moze sa hladnom vodom, u redu,ali mislim da se bolje razvlaci kad je mlaka voda i kad se doda samo malo ulja. Jos ako znate da testo skroz razvucete na oklagiju,e onda ste majstor, kao ja npr:) Salim se, al to tek treba da probate! Prednost je sto nema otpatka ,mislim ne secete krajeve,jer je cela kora tanko razvucena. Ali, kako god razvukli testo, sigurno da se nikakve kupovne kore ne mogu sa tim uporediti. Probajte, moze svako, sigurna sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujte, nije tako, ja sam pravila i sa toplom vodom, ali sad sam ovo probala, izvanredno je!

      Избриши
  15. Probala sam sinoc , skupila sam hrabrosti i isla korak po korak ... i USPELOOO JEEEE !!!! Hvala !!! Jasmina iz NS-a :-)

    ОдговориИзбриши
  16. Hvala,nadam se da ce mi uspjeti barem iz 2-3 puta,s obzirom da je to za primorje "bauk".

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala, upravo sam napravila testo po Vasem receptu, savrseno je! Hvala jos jednom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala na poverenju, zadovoljstvo je moje jer zaista volim ovo što radim!

      Избриши
  18. Po ko zna koji put pravim, zapravo, od kada sam naucila da razvijam kore po Nastasjinom receptu nisam kupila one gotove ni jednom. Hvala ti draga Nastasja na nesebicnosti!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, hvala Vama na tome što ste mi se javili sa povratnom informacijom. Ovakvi komentari zaista umeju da mi ulepšaju dan! Hvala još jednom :)

      Избриши
  19. glatko brasno tip400?da li je to brasno u pitanju?na njemu pise da je za domace kore?

    ОдговориИзбриши
  20. SVE MI SE SVIĐA ŠTO JE DOMAĆE....PA I OVA PITA.IMATE LEPO IME (KAO MOJA ĆERKA).POZZZ.

    ОдговориИзбриши
  21. a da li mogu kore da se razvuku od nekog drugog brasna, heljda, spelt, razenog I sl.????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna, jer nisam probala ali ne vidim razlog da ne mogu.
      Predpostavljam da pitate za Hrono-pitu? Javite mi rezultat ako pokušate. Pozdrav!

      Избриши