Plazma torta sa bananama

Ovo je moje prvo učešće u kuVarijacijama . Svidela mi se tema jer sadrži 2 magične reči: Plazma keks i banane. Svi u mojoj kući volimo jedno i drugo pa mi je to bila idealna poslastica za jedan novembarski vikend. Nisam očekivala bog zna šta, ovakve poslastice nikada ni ne zovem tortama već kolačima, samo malo bolje upakovanim. Znala sam tačno kakvog će ukusa biti, nema tu neke velike filozofije, žuti krem često pravim i kombinujem, za njega mi nikad ne treba recept, znam ga napamet a i sigurna sam u razne varijacije istog. Uvek uspe i svi ga vole.
Prava brzinska poslastica za koju niko neće reći da ne može ili da ne voli slatko ako ga ponudite parčetom uz domaću crnu kafu.
Pratila sam recept sa bloga Ljubav na prvi zalogaj sa nekim malim izmenama.


Kora: Omekšali puter (125gr) sjedinite sa 4 kašike šećera u prahu. Dodati 600gr mlevenog plazma keksa i oko 2 čaše (4dl)soka od narandže (ja nisam koristila gazirani jer ga nisam imala) i količinu soka sam smanjila jer sam sipajući shvatila da mi ne treba više, keks je lepo upio tečnost i bio taman za oblikovanje.
Od te smese oblikovati koru koja vam odgovara po veličini. 


Fil: Zagrejati oko 600ml mleka. Za to vreme u 150 ml hladnog mleka umešati 10 kašika šećera (ja uvek koristim žuti), 2 vanilin šećera (koristila sam burbon vanilu), 3 žumanca,  6 kašika brašna i 1 pudnig sa ukusom slatke pavlake (ovo sam iskombinovala, jer nisam imala gustin).
Kada mleko počne da vri, sklonite ga sa vatre i umešajte smesu od hladnog mleka i žumanaca koju ste prethodno dobro izmešali da nema grudvica pa vratite na ringlu i još malo mešajte dok ne počne da se zgušnjava. Ostavite sa strane da se ohladi a povremeno promešajte. Kada se krem prohladio sjedinite ga sa 125gr putera i 4 kašike šećera u prahu.
Na koru nanesite polovinu ohlađenog fila, izravnajte, pa preko poređajte uzduž presečene banane. Ja sam potrošila 4 velike banane. Preko banana sipajte drugu polovinu žutog fila i na kraju plazma keks koji ste prethodno umočili u mlako mleko. Ja sam koristila plazma keks sa kakaom, moja deca ga vole pa sam ga imala u kući a i učinilo mi se da će presek biti šareniji. Za to vam treba jedno rebro plazme, otrpilike oko 150 gr.

Preko sam umutila jednu slatku pavlaku koju sam posula sa mlevenim plazma keksom i Voila!





Preporučujem i početnicima kao i onima koji nisu sigurni u sebe kada je pravljenje poslastica u pitanju. Odličan recept za samopuzdanje jer se zaista lako i brzo pravi a krajnji rezulat je sasvim korektan, lep, ukusan i kremasti dezert.

7 коментара:

  1. odlična je.. i ja obožavam plazmu sa kakaom . Baš izgleda sočno .

    ОдговориИзбриши
  2. Ako sam pažljivo pročitala bjelanca si bacila. Ja bih ih stavila umjesti šlaga da bude kao iz mog djetinjstva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mogla sam i tako ali mi je onda taj slag nepostojan, ne volim kako se stajanjem razvodni i topi a jos plus nije termicki obradjen.... Belanca cuvam u tegli u zamrzivacu i uvek ih potrosim. U pravu si i mene taj slag od belanaca vraca u detinjstvo :)

      Избриши
  3. napravi meni jednu <3?
    hvala! ;-) mozemo i kod nas da kuhamo :-)

    prati i ti nas. xxo. strava si!

    ОдговориИзбриши
  4. Super, to je toliko ukusno da nema ko ovo ne voli.

    ОдговориИзбриши