Pileći pilav

  Pilav traži: biber, so i beli luk. Tako mi rekoše babe a ja sam ih poslušala.



2-3 karabataka sa kožicom stavite u hladnu vodu pa ubacite paškanat i 3-4 šargarepe da se kuvaju. Dodajte odmah 1 veliku kašiku soli i poklopite.
Izdinstajte sitno seckane 2 glavice crnog luka na 1dl ulja ili još bolje 2 kašike masti.Kada je luk postao staklast dodajte mu jednu šolju neopranog pirinča i dinstajte ga zajedno sa lukom jos par minuta na srednjoj vatri pa na kraju ubacite 4 čena seckanog belog luka..
Skuvano meso izvadite iz supe (uklonite kožu) kao i šargarepu i iseckajte na manje parčiće.
Sada sve zajedno sipajte u vatrostalnu posudu dodajte kašičicu bibera (ako imate belog) još kašičicu soli i nalijte sa 3-4 šolje supe u kojoj se kuvalo meso i povrće pa sve zajedno lepo pomešajte. Pospite sa seckanim peršunom.
Stavite u hladnu rernu pa je uključite na 180C. Pecite oko 30/40 min. ali pri kraju proverite da li treba da dodate još supe ako je pirinač upio previše vode.



 

16 коментара:

  1. Evo moj pilav se priprema. Fotkala sam slike davno pa sam htela da ponovim. Gledam postupak skoro isto pravim samo sa kockicama krompira još i sa junećom rozvratnom. Znači ima onih koji ga prave ovako. Do sada sam videla da ga ljudi prave kremastog a ja baš volim kad se zapeče u rerni, još ga i prelijem limunovim sokom kad serviram. Izdašnog li jela. Dobiješ i supu i ručak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da i ja volim da ga zapečem u rerni, mada ja sve volim da zapečem jer volim tu hrskavu koricu. Probala sam ga i nezapečenog i isto bude super osim što je gnjecaviji.
      Sviđa mi se ideja sa limunom, nisam to čula.... sledeći put ću probati, i već znam da će mi se svideti.
      Ponekad dodam i šampinjone sa mesom ali ih moja deca ne vole pa izbegavam ali sa pečurkama Pilav bude još bogatiji i ukusniji. Na kraju, lepše i izgleda kada se servira.

      Избриши
  2. Vidiš ja sam baš danas gledala po Narodnom kuvaru misleći da je moja mama to nešto smislila sa tim pečenjem u rerni jer je svima kremast, kad ono ima ga i tamo zapečenog i još i pileći kao tvoj. Kad hoću kremasto pravim rižoto. Ja na sve dodam limun, to mi je omiljeno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada kažem rižoto ja pomislim na Pilav, rižoto pravim samo kao prilog nekom jelu, posoljen i sa malo začina.
      Lep je i sa morskim plodovima, to još nisam slikala.

      Избриши
  3. Po meni ako kažeš pilav, onda je to dokuvano u rerni, prosto ostane nasuvo. Tu je fora da tačno odrediš vreme da zrna ostanu cela a da nidu živa:-) Kad je gnjecav, to je suviše tečnosti koju si čekao da ispari i onda...

    Tečan kemast može biti samo rizoto:-) Inače pilav pravim na tvoj način. Nekad samo sa pečurkama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ga praviš samo sa pečurkama sa čim ga nalivaš, isto supom ili...?

      Избриши
    2. Supom od juneće kocke 'Takovo', najmanje je masna.

      Избриши
    3. I ja najviše volim Takovo supe u kocki, ali koristim juneću i pileću u kobinaciji :)

      Избриши
  4. Ja npr nikad nisam volela pilav.. kao ni moji u kuci, pa mama nikad nije spremala.
    A kontam da ni mm sad nece to jesti.. za njega vazi.. sto manje povrca.. vise mesa..
    A ja opet.. obrnuto.. mada, ne mogu da poreknem.. ovo izgleda tako super.. a i brzo i lako se sprema :D
    sjajno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pilav je nekako više neutralno jelo...kobinacija pirinča i mesa. Ja sam ga uvek volela kako god da ga neko spremi, vazno mi je samo da je začinjen i da nije bljutav.

      Избриши
  5. Анониман19. март 2013. 21:56

    Super izgleda,obavezno cu da probam,samo neznam sta je paskanat? Inace svi vasi recepti su fenomenalni i ja bas slucajno zalutala na Vasu stranicu.Sve mi izgleda super i dosta toga cu da probam. Zivim u Kanadi pa za neke dodatke mi je frka ali snaci cu se,hvala puno na receptima i Vasem vremenu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paškanat je u stvai bela zelen ili bela šargarepa.
      http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%9F%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82.

      Puno hvala na pohvalama,baš mi znače povratne informacije.
      Lep pozdrav!

      Избриши
  6. Анониман20. март 2013. 08:31

    Hvala Vam,ovaj link neradi ali sam pronasla sta je to,na engleskom se zove "parsnip",bas nesto kao bijela mrkva,vidjela sam to ovdje ali nikad nisam to kupovala al evo prilike,jel samo jednu bijelu mrkvu!

    ОдговориИзбриши
  7. Ja je koristim za supu obavezno. Dovoljna je jedna! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23. март 2013. 11:42

    Izvini,al koliko dugo kuhas piletinu?

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман25. март 2013. 15:28

    Super,pravila danas,samo dodala malo ajvara i vagete...hvala na receptu :)

    ОдговориИзбриши