Lokum

Zar postoji prostiji slatkis? Prhko testo koje se topi u ustima.....Bas je onakav kavog ga pamtim jer sam ga nekada kupovala u prodavnici kao gotov keks. Bingo!

Potrebno je:
  • 500 gr brasna
  • 60 gr secera
  • 250 gr putera (margarina ili masti)
  • 2 vanilin secera
  • prah secer

Umutiti puter i secer pa u to dodati brasno i umesiti glatko testo.
Ostaviti testo koje ste uvili u kesu u frizideru oko 1 sat da odmori.
Kidati male jufkice i praviti kiflice ili valjuske kao prst debele (to je tradicionalni oblik).
Peci u rerni predhodno ugrejanoj na 180C oko 15 min.
Jos vruce uvaljati u prah secer koji ste pomesali sa vanilinom.


P.S Zamolila bih vlasnicu bloga kod koje sam videla i komentarisala ovaj recept da mi se javi jer bih je rado pomenula a nikako, i pored najbolje volje ne mogu da je pronadjem. Hvala!

8 коментара:

  1. Slične pravim ali sa dodatkom kokosa. Puter ilii mast ja sam za tu kombinaciju, ali možda više za puter jer se stvarno oseti razlika.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja uglavnom volim da koristim mast u ovakvim testima. Puter uvek koristim za filove i kreme.
    Je ih uvaljas u kokos ili ga stavis u testo?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман2. јул 2011. 03:45

    Da i ja satvim kokos kao Jelena.Mogu vam reci da nekoliko mojih drugarica umire za ovim kolaciciam i uzele su recept.Eto nesto sto ej ukusno ne mora biti komplikovano;)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2. јул 2011. 14:44

    Samo ti pravi mi stizemo sutra.

    ОдговориИзбриши
  5. ja sam napravila sa margarinom i mlevenim bademima oko 50g ispali su njammmm

    ОдговориИзбриши