Posipana lenja pita Najbrža!


Kladim se da niste pravili lenju pitu koja se brze spremi. Samo izrendajte jabuke i margarin  pa posipajte!





  • 1 šolja brašna
  • 1 šolja pšeničnog griza
  • 1 šolja šečćera
  • 600-700 gr jabuka
  • 250 gr margarina
  • 1 prašak za pecivo
  • po želji seckani orasi i vanilin šećer
U činiju pomešajte suve sastojke: brašno, griz i šećer
U pleh u kojem će te peći pitu izrendajte pola margarina. 



Na taj margarin pospite polovinu od suve smese brašna, griza i šećera, a
preko izrendane jabuke u koje ste po ukusu umešali vanilin šećer, cimet i seckane orahe, možete i suvo grožđe.


Preko jabuka pospite drugu polovinu  suve smese od brašna, griza i šećera a preko nje izrendajte drugu polovinu preostalog margarina. 


Ja sam preko margarina posula još seckanih oraha i cimeta a vi po želji.
Pecite je na oko 180C  25 min.



Prijatno!

Hvala Anci na receptu!
Nastasja

11 коментара:

  1. Molim i drugi put Nastasja!!!! :-)
    Čast mi je da je i moj recept( odnosno recept moje mame) kod tebe na blogu!

    ОдговориИзбриши
  2. Lep blog, dobre teme... svaka čast i srećan rad!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan blog.
    Otkrila sam ga veceras i ne mogu prestati da citam. Steta sto vise ne pises Nastasja.
    Pozdrav.
    Vera

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23. март 2016. 13:12

    Volim sve što se brzo sprema. Volim i lenju pitu. Ne volim margarin..ja ću sa puterom.Odličan recept!

    ОдговориИзбриши
  5. Juce popodne sam otkrila blog i ne mogu da prestanem da listam, unazad, ukoso, komentari... Nadjoh recepte za koje me vec 20-ak godina gledaju u cudu. Bravo. Vidi se da je kuvarica u ljubavi sa kuvanjem.
    Ja nisam bas 100%, ali nema dobre klope bez Sremice.

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Nema nista bez Sremice. I recept za vlaske, posle skoro 20 godina. Bravo! Divna jela, steta sto vas nema sa nastavkom.

    ОдговориИзбриши

  9. Thank you for writing you are very helpful, you have to say the dog

    Hanoi River Rose Garden

    ОдговориИзбриши