Palačinke od dizanog testa

Kada Vam dosade standardne palačinke ( a kome su još pa dosadile?) možete ih napraviti i malo drugačije.
Ukus je manje više isti, osim što su ove sa kvascem "sitije" i malo deblje. Pune su sitnih rupica pa su vazdušastije a najlepše su dok su tople.



 Potrebno je:


  • oko 500 gr brašna (ako imate oštrog)
  • 2 jaja
  • kašika šećera
  • kašikica soli
  • 0,5 dl ulja
  • 1 kesica suvog kvasca
  • vanilin šećer i koricu strugane limunove kore
  • vode i mleka (mlakog) u razmeri 1:1 da dobijete smesu kao i za bezkvasne palačinke. Možete i mrvicu gušće.


Prvo umutite jaja (ja to radim ručnom mutilicom, onom kao metlica) dodajte malo mešavine vode i mleka, soli, šećera, ulja i brašno u kome ste umešali suvi kvasac.
Pokrijte i ostavite da uskisne na toplom (oko 20-30 min).

Pecite na uobičajan način, trudeći se da što manje mešate testo kutlačom.





Prijatno!

Nastasja

5 коментара:

  1. odlične. Isprobaću. Za varijantu sa kvascem nisam još čula.

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put čujem za palačinke sa kvascem.Pošto se danas užurbano živi,mislim da varijanta bez kvasca više odgovara,onako nabrzinu,Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bih probala slane. mora da su dobre i slane i slatke!

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastično izgledaju,sigurna sam d asu ukusne i obavezno ću probati!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovakve palačinke je pravila moja baka. Volela je da budu što "sitije" pa ih je pržila u velikoj tučenoj šerpi. Mirisalo je celo dvorište i baš si me podsetila na zaboravljene palačinke.

    ОдговориИзбриши