Mojih omiljenih pet poslastica - blogerska igrica

Volim blogerske igrice, a ova mi se posebno dopala jer ju je osmislila moja draga koleginica po blogu, Vera sa bloga Astal-Kuhinja moje ravnice a  pozvala me je DnakaV sa prelepog bloga Cake selection  kojom se ovim putem zahvaljujem!

Baš sam imala muke kojih pet recepata da izaberem, Rado volim i spremem poslastice pa ih omiljenih imam mnogo više od pet. Odlučila sam se za one koje ipak najčešće spremam.



Kesten desert torta - Ovu finu kesten damu pravim i u svečanim prilikama i kada moji ukućani požele nešto konkretno slatko a bez povoda. Obožavam kesten a u ovoj kombinaciji mi se najviše sviđa.


Ekmem Kadaif - je kobinacija slakiša koju takođe najviše volim. Kadaif rezanaca i finog kremastog kolača. Zajedno daju neodoljivu kombinaciju u kojoj uživaju i oni koji baš i ne vole sirupaste kolače 


Makovnjača - ili baklava sa makom je takođe kobinacija namirnica u kojima podjednako uživam. Baklava i mak. Sočno i slatko, šta ima da tu nekome nije jasno?


   Švedska torta sa malinama - je torta koja je najgledanija na mom blogu i poslastica koju sam ubedljivo najviše puta pravila. Ja tu više ništa ne bih dodala.


Karpati sa višnjama  je takođe moja omiljena poslastica jer se u njemu kombinuje kolač koji volim (Princes krofne) i višnje. Ono što posebno volim je to, što umesto klasičnih princeza pravim dve velike kore koje filujem sa klasičnim filom za princeze u kombinaciji sa mlečnom slatkom pavlakom i višnjama.



E sad, po pravilu ja ću sad nominovati drugih 5 blogova. Po mom izboru, to su:

Jojini isprobani recepti
Jacina čarobna kuhinja
Ultimativni sastojak
Majina kuhinja
Parfe Dunja





Nastasja

3 коментара:

  1. sve što si objavila je i inače ono što sam videla na tvom blogu i volim -...mak, kesten to su i meni omiljeni..

    ОдговориИзбриши
  2. divni su recepti,odličan izbor.ja bih sve tvoje slatkiše navela kao omiljene.šveđanka mi neizlazi iz misli a sada si još dodala i karpate.... tiha patnja !
    p.s.samo se ne snalazim sa kadaifom (ustvari neznam ni šta je to)
    ljubac i veliki pozzz ti šaljem !

    ОдговориИзбриши
  3. Sve što vidim ovde izgleda fantastično, karpati su mi zapeli za oko.Odličan izbor.

    ОдговориИзбриши