Grilijas torta

Prava torta....

Potrebno je:

      Za 3 kore:
  •  12 jaja
  •  12 kasika secera
  •  3 kasike brasna
  •  360 gr samlevenog grilijasa (160 g secera i 200 g samlevenih oraha)

    Fil:

  •  5 jaja
  •  10 kasika secera
  •  125 gr cokolade
  •  250 gr putera
  •  1 vanilin secer

    Grilijas za posipanje:

  •  200 gr secera
  •  150 gr seckanih oraha

    Glazura:

  •  150 gr cokolade
  •  4,5 kasike ulja

Grilijas1: Na tihoj vatri otopiti polako secer dok se ne karamelizuje pa dodati mlevene orahe.
Pripremljenu smesu izruciti na predohdno nauljen plitak veci tanjir i kada se ohladi samleti u masinici za mlevenje oraha.
Grilijas2: Isto kao i Grilijas 1 samo orahe ne mleti vec ih seckati.

Kore: Umutiti penasto 4 belanca pa dodati 4 kasike secera  4 zumanca, 1 kasiku brasna (ostrog)
i 120 grama predhodno samlevenog grilijasa.
Ispeci 3 iste kore.
Fil: Umutiti i skuvati na pari 5 jaja sa secerom i vanilin secerom pa dodati cokoladu i
promesati dok se lepo ne istopi.
Ostaviti fil da se prohladi pa ga sjediniti sa umucenim puterom.
Za ukrasavanje: Penasto umutiti 100 gr putera sa 100 gr otopljene cokolade.

Filovati kore sa filom od od jaja i cokolade pa svaku obilno posuti grilijasem.
Ohladiti je u frizideru pa naneti glazuru od cokolade i ukrasiti preostalim grilijasem i spricem ukrasiti smesom od putera i cokolade.

    

9 коментара:

  1. Ovo je omiljena torta jedne moje drugarice kojoj je rodjendan iduce nedelje.Tako da ovu divotu jedemo iduce nedelje.:)

    ОдговориИзбриши
  2. odlicna je,....probala sam je....dejana

    ОдговориИзбриши
  3. da tooooo se zove TORTA hvala sto si me podsetila!pravim je prvom orilikom!

    ОдговориИзбриши
  4. Isti recept imam i ja ali je pravim okruglu.

    ОдговориИзбриши
  5. PRAVILA SAM OVU TORTU I ODLICNA JE BAS KAKO I KAZES 'PRAVA TORTA"pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. hvala,hvala,hvala!nisam vicna pravljenju torte ali polako korak po korak i ispala prava TORTA!ksd kazem prava mislim i na izgled i na ukus,bas sam srecna jer su svi koji su je probali uzivali u ukusu a i vizuelno,pozdrav od Marije

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super Marija, mnogo mi je drago da si uživala pripremajući je i da se krajnji rezultat svima dopao! :)

      Избриши
  7. Анониман8. јун 2013. 00:32

    eeeeeeeeeeeeeee ovo se zove torta!!!! ovi dani su bili bas za nju,treba reci da uopste nije komplikovana a svi koji su jeli kazu da je odlicna!ja sam odusevljena i zaista ostaje moj favorit.hvala

    ОдговориИзбриши