Pametni kolac

Videvsi da je puno isprobavan i hvaljen, ovaj ''kolacic za lenjivce'' iz tri sloja, resih da ga napravim.
 Sta imam da izgubim, pomislila sam...Rezultat, nista posebno. Deci se bas svideo, ja sam pojela jedno parce a ostatak je potamanio mm, njemu se bas svidja :)
Pametan je, jer se sve zajedno smucka i nekom carolijom nastanu tri sloja: korica dole, fil u sredini i korica gore. Podseca na krempitu, tako nekako....






Potrebno je:
  • 8 jaja
  • 300 gr secera
  • 10 kasika brasna
  • 1 litar mleka
  • 250gr margarina
  • 1 kasika soka od limuna + naribana korica od pola limuna
  • 3 vanilin secera (ili ekstrata vanile po ukusu)

Umutite penasto zumance i secer pa im postepeno dodajte brasno, omeksali margarin, limun,vanilu, malo po malo litar mleka i sve lepo umutite.
Posebno umutite belanca pa ih mesajuci rucno zicom ili varjacom dodajte postepeno u smesu od zumanaca.
Dobijenu smesu sipajte u tepsiju ili vatrostalnu posudu koju ste oblozili pek papirom.


Peci u zagrejanoj rerni na oko 170C 45 minuta pa smanjite na oko140C jos 10-15 minuta.
Obavezno ga pre serviranja ostavite da prenoci u frizideru i da se dobro ohladi.



4 коментара:

  1. E pa Nasto ovo je taman za mene. Promuckaj, prospi i eto kolaca hahha Super! Likana

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ga probala kad je objavljen ali mi se nije svidio, posebno donji dio, bio je gumast,niko u kući nije bio oduševljen. A mene je kopkalo na šta to liči, sad znam i ne moram više nikad da pravim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja uopste nisam odusevljena mada se meni najmanje svideo srednji deo. Deci se bas svideo pa sam ga pravila dva puta, verovatno vise necu jer ima mnogo kolaca koje svi volimo da jedemo... :)

      Избриши